Heb je al een account? Log hieronder in.

Heb je al een account? Log hieronder in.

Bezorgen

Oeps! Kan gebeuren natuurlijk! Geen zorgen, neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice per mail, via Facebook, Instagram of per chat. Onze klantenservice zal (dit kan enkel wanneer je een pre-order item hebt besteld) jouw adresgegevens direct aanpassen. Mocht jouw bestelling al verzonden zijn, dan zou je eventueel nog in jouw Track&Trace code een andere afspraak kunnen maken met DHL om deze bijvoorbeeld naar een DHL-servicepunt te laten versturen. Indien dit niet mogelijk is, zal DHL deze weer naar ons retour sturen. Wanneer wij jouw pakketje retour hebben ontvangen, ontvang jij vanuit de retourenafdeling een retourbevestiging. Laat je ons even weten wanneer je deze hebt ontvangen samen met de juiste adresgegevens? Dan zorgen wij ervoor dat de bestelde musthaves, mits op voorraad, zo spoedig mogelijk worden verzonden naar het juiste adres.

Mocht je jouw pakketje niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij je huisgenoten, buren en verderop in de straat. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen. Is dit niet het geval? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Er zal dan een onderzoek gestart worden om erachter te komen waar jouw pakketje zich nu bevindt. Let op: er dient binnen 14 dagen (nadat de track & trace code aangeeft dat het pakketje is bezorgd) een onderzoek gestart te worden. Na deze tijd kan er helaas geen onderzoek meer worden gestart naar jouw pakketje. Het waarborgen van het correct ontvangen of niet ontvangen van het pakket zal hierbij ook de verantwoordelijkheid zijn van de klant.

Dit betekent dat de vervoerder jouw pakket niet heeft kunnen afleveren. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij willen je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Op deze manier kunnen wij jouw bestelling opnieuw voor je opsturen zodra wij jouw pakket retour afzender hebben ontvangen. We ontvangen dan ook nog graag jouw adresgegevens ter verificatie. 

Het kan zijn dat jouw track en trace code niet direct alle informatie laat zien. Zodra jouw pakketje daadwerkelijk onderweg is, zal de informatie alsnog worden weergegeven. Mocht de status van je pakket na 7 werkdagen niet zijn veranderd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dit direct voor je gaan uitzoeken bij de desbetreffende vervoerder.

Je kunt in jouw account via www.themusthaves.nl nagaan wat de status is van jouw bestelling.

Staat jouw bestelling op verzonden? Dan heb je vanuit ons een mailtje ontvangen met track and trace code, hiermee kun je precies zien waar jouw pakketje zich bevindt.
Staat de status op bezorgd maar heb je jouw pakketje niet zelf in ontvangst genomen? Dan willen wij willen je adviseren om even navraag te doen bij je huisgenoten of buren. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen.
Staat jouw bestelstatus op in verwerking? Dan doen wij er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden. Wellicht heb je een pre-order item besteld waardoor jouw gehele bestelling in één keer wordt verzonden zodra het pre-order item op voorraad is.

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden! Heb je wellicht een pre-order item besteld waardoor jouw bestelling nog niet verzonden is? Dit kun je terugvinden in de productomschrijving van de desbetreffende Musthave of in de bestelbevestiging (in groene letters). Wanneer wij jouw pakket hebben verzonden ontvang je van ons een mailtje met daarin een track & trace code waarmee jij jouw pakketje tot aan huis kunt volgen.

Bij het plaatsen van jouw bestelling kun je ervoor kiezen om jouw pakketje af te halen bij een DHL servicepoint. Op deze manier hoef je niet thuis te zijn tijdens de aflevering van jouw pakketje en kun je deze afhalen wanneer het jou uitkomt, je hebt hier 7 werkdagen de tijd voor. Wanneer je het pakketje niet tijdig afhaalt bij het servicepoint, wordt deze door DHL weer teruggestuurt naar de afzender. Wanneer dit het geval is, zijn wij genoodzaakt hier een bedrag t.w.v. €4,95 voor in rekening te brengen. 
Let op: dit is enkel van toepassing wanneer je bij het plaatsen van jouw bestelling hebt gekozen voor het afleveren bij een DHL Servicepoint. 

Het kan natuurlijk gebeuren dat je net niet thuis bent op het moment dat de bezorger jouw pakketje komt bezorgen. Je kunt in dat geval een aantal dingen doen.
Wanneer je de track & trace link ontvangt, vindt je hierin de button "iets anders afspreken". Je kunt via deze optie kiezen of jij jouw pakketje bij een DHL servicepoint wilt laten bezorgen, dat jij jouw pakketje bij de buren wilt laten bezorgen of dat de bezorger het pakketje achterlaat op een door jou afgesproken plek. Houd er rekening mee dat de bezorging op "een afgesproken plek" altijd op eigen risico is. DHL kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.